13/4/11

Κόκε αποχώρησε κλαίγοντας

Δάκρυσε ο Σέρχιο Κόκε στην συνέντευξη που έδωσε στην οποία ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τον Άρη.
Ο αρχηγός του Άρη θα συνεχίσει την καριέρα του στο Χιούστον των ΗΠΑ. Ο Άρης θα εξοικονομήσει περίπου 850.000 , 650.000 τα δίνει ο ίδιος ο Κόκε για την ελευθέρας του, 270.000  θα εξασφαλίσει από δόσεις συμβολαίου ενώ έδωσε στον ποδοσφαιριστή και 65.000 από χρήματα που του όφειλε.

Ο αρχηγός του Άρη είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο όχι μόνο στις τάξεις της ομάδας του αλλά είναι σεβαστός και στις υπόλοιπες ομάδες. Ταυτίστηκε με την περίοδο αναγέννησης του Άρη ενώ τα πρώτα δύο χρόνια τα επίπεδα της απόδοσής του ήταν ιδιαίτερα υψηλά. Στην συνέχεια κακές γλώσσες κάνουν λόγω για ξενύχτια και τυχερά παιχνίδια τα οποία ήταν η αιτία να πέσει η απόδοση του αρχηγού. Πάντως ο Κόκε είναι από τους λίγους ποδοσφαιριστές που έγινε σύνθημα στα στόματα των οπαδών του Άρη ενώ η δήλωση ότι κάποια μέρα θα ήθελε να επιστρέψει τον κάνει ακόμη πιο αγαπητό.

Συγκεκριμένα οι δηλώσεις του στην συνέντευξη τύπου:

"Θα προσπαθήσω να αντλήσω δύναμη αν και μου είναι δύσκολο. Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους είστε εδώ. Πίστευα ότι θα μπορέσω να αντέξω, ότι δεν θα έπεφτα τόσο. Παρ’ όλα αυτά είναι ξεκάθαρο ότι έχω βαθιά αισθήματα και δεν είναι ψέματα. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για αυτά που μου πρόσφερε σε αυτό το σύλλογο."

Στήν συνέχεια ο Κόκε πρόσθεσε: "Ο Άρης με βοήθησε να εξελιχθώ πρώτα σαν άνθρωπος και μετά σαν ποδοσφαιριστής. Είναι μία ομάδα που σε κάνει να νιώθεις βαθιά συναισθήματα λόγω των οπαδών που έχει. Δυστυχώς όμως το ποδόσφαιρο είναι επαγγελματικό. Πέρα από τα συναισθήματα, προέκυψε μία επαγγελματική πρόταση πολύ καλή κι έχω να σκεφτώ και την οικογένειά μου.

Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο και να ξέρουν ότι εγώ έδωσα τα πάντα για να παίξω σε κάθε παιχνίδι ακόμα και με τις αντιρρήσεις των γιατρών. Ελάχιστα παιχνίδια έχασα, ένα ή δύο κάθε χρονιά. Ελπίζω κάποιος να μην έχει να μου καταλογίσει κάτι όσον αφορά τις υποχρεώσεις μου προς το σύλλογο. Θέλω να αφήσω ανοιχτές τις πόρτες στο σύλλογο, να φύγω με ψηλά το κεφάλι, γι’ αυτό θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Όλοι γνώριζαν ότι λόγο προβλήματος υγείας δεν μπορούσα να αγωνιστώ την Κυριακή και η ευκαιρία ήταν να γίνει η μεταγραφή ως αυτή την Παρασκευή αλλιώς δεν θα μπορούσε να γίνει. Ελπίζω με το χέρι στην καρδιά αυτοί που θέλουν να με καταλάβουν να με καταλάβουν και εύχομαι μία μέρα να ξαναβρεθώ εδώ στα ίδια μέρη."

Κάπου εκεί πήρε τον λόγω ο εκπρόσωπος του Super 3 και είπε: "Η εικόνα που είδαμε τα τελευταία λεπτά με το κλάμα μετράει πολύ για εμάς κι επειδή στην ιστορία μας λίγους παίκτες έχουμε δει να κλαίνε για τον Άρη θα θέλαμε αν είναι δυνατόν να μην φύγεις τώρα για την Αμερική και να έρθεις μαζί μας στην Ξάνθη".

Ο Κόκε απάντησε: "Αρχικά σ’ ευχαριστώ πολύ για τα δικά σου λόγια. Αυτά που νιώθω είναι δυνατά και φαίνονται. Θα ήθελα όχι μόνο να είμαι μαζί σας για να υποστηρίξω την ομάδα αλλά και για να αγωνιστώ. Δυστυχώς μέχρι τις 15 του μήνα θα πρέπει να παρουσιαστώ στις ΗΠΑ, δεν θα μπορώ να είμαι εδώ αλλά θα είμαι μαζί σας ακόμα κι αν δεν είμαι στην ομάδα. Νιώθω θλίψη γιατί δεν μπορώ να αποχαιρετήσω τους συμπαίκτες μου. Θα προσπαθήσω να μιλήσω με τους περισσότερους μήπως μπορέσουμε να κάνουμε κάποιο γεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κ. Τσιώλη, που πέρα του ό,τι απέδειξε ότι είναι ένας μεγάλος προπονητής, μου απέδειξε ότι είναι ένας άντρας που σε κοιτάει κατάματα, μιλάει μέσα από την καρδιά σου. Πέρα από ένα μεγάλο προπονητή έχετε και έναν μεγάλο άνθρωπο στον πάγκο. Χαίρομαι που η ομάδα είναι σε καλά χέρια"

Στο κάλο να πας παιχτάρα θα του λέγαμε εμείς εν κατακλείδι. Καλή τύχη!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου